U ontvangt uw bestelling van EuroCollect 21 dagen geheel vrijblijvend op zicht. U behoudt natuurlijk alleen de herdenkingsmunten en/of herdenkingsuitgiften waarmee u 100% tevreden bent. Dat is één van de zekerheden waarvan u profiteert bij EuroCollect. Indien u iets wilt retourneren, dient u de onderstaande stappen te volgen. Dan kan uw retourzending namelijk op correcte wijze en zo snel mogelijk afgehandeld worden.

  1. Neem binnen 21 dagen contact op met de klantenservice en vermeld welke producten u wilt retourneren. U kunt per telefoon, e-mail of post laten weten dat u de producten wenst te sturen. Daarbij kunt u gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht.
  2. Vervolgens heeft u 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Plaats de producten die u wilt retourneren in de originele verpakking, indien mogelijk. Zorg ervoor dat u de bijgeleverde factuur, waarop uw gegevens staan, ook terug in de verpakking doet.
  3. Schrijf het onderstaande retouradres op de verpakking, geef uw retourzending af bij het postkantoor en bewaar het verzendbewijs goed. De retourzending is voor uw eigen rekening.
  4. Na ontvangst van uw retourzending worden de producten die u heeft geretourneerd binnen 2 weken verrekend. Als u de overeenkomst herroept, wordt het aankoopbedrag (inclusief standaard verzend- en verzekeringskosten, mits de gehele bestelling wordt geretourneerd) zo snel mogelijk en binnen 14 dagen teruggestort. Er mag worden gewacht met terugbetaling totdat EuroCollect de retourzending heeft ontvangen, of u heeft aangetoond dat u de producten heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

Retouradres:
EuroCollect
Kapellelaan 387, 1860 Meise

Heeft u vragen over het retourproces? Neem dan a.u.b. per e-mail contact op met de klantenservice van EuroCollect door een e-mail te sturen naar info@eurocollect.be. Indien u de klantenservice een e-mail stuurt, streven zij ernaar deze binnen twee werkdagen te beantwoorden.